کودک موفق – سمینار آموزشی

کودک موفق
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
150/000 تومان

کودک موفق کیست؟

کودک موفق کسی است که از توانایی های خود برای توسعه مهارت های فزاینده ای استفاده می کند که به شکل گیری ویژگی های شخصی مثبت کمک می کند که او را به یک زندگی موفق هدایت می کند. توانایی های فردی کودک او را منحصر به فرد می کند. او از مهارت های خود برای ایجاد تجربیات مثبت استفاده می کند. او حس قوی از خود دارد و مشتاقانه منتظر دستیابی به اهداف است.
کودکان موفق والدینی دارند که همیشه روی مهارت های فرزندپروری خود کار می کنند . والدین آنها از این مهارت ها برای تقویت و تشویق توانایی های فرزندشان استفاده می کنند. آنها ابزارهای فرزندپروری مفیدی را برای ایجاد ویژگی هایی ایجاد می کنند که فرزندشان برای موفقیت نیاز دارد.
کودکان موفق به بزرگسالان موفقی تبدیل می شوند که دارای عزت نفس و ارزش بالایی هستند. کودک موفق از یادگیری چیزهای جدید و بودن با کسانی که دوستشان دارند لذت می برند. آنها شخصیت، اخلاق و ارزش های خوبی دارند. آنها خوشحال هستند.
موفقیت یعنی داشتن یک نتیجه مطلوب یا به دست آوردن چیزی که مورد نظر یا مورد نظر بوده است. از آنجایی که همه ما خواسته ها یا مقاصد فردی داریم، همه ما ایده های متفاوتی درباره آنچه که یک کودک موفق شامل می شود داریم.
چیکار کنم که فرزندم موفق شود؟
اگر پدر یا مادر، مربی مهدکودک،پرستار کودک و یا معلم پیش دبستان و یا دبستان هستید.
و یا اگر به هر شکلی، با کودک زندگی می کنید و روی تربیت و پرورش استعدادهای او تاثیرگذار هستید و سئوالات فوق، سئوال شما هم هست، مطالب این سمینار به شما کمک می کند تا بتوانید به شیوه ای نوین با  موضوع موفقیت کودک، آشنا شوید.
چون علاوه بر تغییر نگرش، مهارت هایی را یاد خواهید گرفت که با بهره گیری از آنها، موفق بودن را در کودک نهادینه خواهید کرد.

 مطالب سمینار کودک موفق،چیست؟

  • با راز مرغ سحر در تربیت جوجه اش آشنا می شوید
  • 4 عامل موثر در موفقیت کودک را می آموزید
  • با یک فرمول استثنایی گفتگو با کودک آشنا می شوید؟
  • مهارتهای دهگانه را می شناسید
  • و….

 

اگر می خواهید همه ی راهکار های ارایه شده در این سمینار را به صورت عملی و کاربردی انجام دهید

و

خودتان یک مربی کار آزموده و یک مشاور خوب برای فرزند یا فرزندانتان باشید
حتما در دوره جامع تربیت کوانتومی شرکت کنید
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا