سئوالات جنسی کودکان – وبینار هیس نگوییم!

سوالات جنسی کودکان
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
150/000 تومان

چرا پاسخ به سوالات جنسی کودکان مهم است  ؟

آیا تا کنون این آمار و اطلاعات  تکان دهنده را شنیده اید!
  • از هر 4 دختر یک نفر مورد تعرض و آزار جنسی قرار می گیرد ؟
  • از هر 6 پسر یک نفر مورد تعرض یا آزار جنسی قرار می کیرد؟
  • اغلب متعرضان از افراد نزدیک و قابل اعتماد والدین هستند!

و قابل تامل تر اینکه این آمار فقط آماری است که از طریق مراکز رسمی اعلام  و ثبت شده اند و آمار غیر رسمی خیلی بیشتر این آمار می باشد.

متاسفانه بسیاری از خانواده ها هستند که به دلیل حفظ آبرو و یا ترس از به هم خوردن روابط خانوادگی و مواردی از این دست، آزار کودک خود را اعلام نکرده اند. و یا کودکان به دلیل ترس مشکل خود را به والدین نگفته اند و همین امر دلیل نداشتن آمار صحیح و اهمیت انجام اقدامات پیش گیرانه یا مقابله ای به منظور حفاظت و مراقبت از کودکان می باشد.

چرا این اتفاق می افتد ؟ و چرا مراقبت جنسی  کودکان تا این حد مهم است؟
آیا باید با همه قطع ارتباط کرد تا کودک آسیب نبیند؟
چطور می توان به شکل صحیح درمورد مراقبت جنسی به کودک آموزش داد؟

چقدر آموزش مراقبت جنسی به کودکان، ضروری است؟

اگر می دانستیم بسیاری از فریادهای نا شنیده ی دختران که در زیر پوست شهرها مخفی شده ­اند. بعضاً حاصل فریادهای شنیده نشده­ ی پسرانی است که مانند یک بمب اتم در قلب شهرها جای گرفته­ اند. و با هر بار انفجار، نه تنها وجودخودشان را متلاشی می­ کنند بلکه، یک جامعه و کشوری را منهدم می­ سازند.  شاید به همان اندازه که تربیت کودک برایمان مهم است به آموزش مسایل جنسی به کودکان نیز، اهمیت می دادیم.

چرا باید والدین در خصوص پاسخ  به سوالات جنسی کودکان آموزش ببینند؟

جای تاسف است که سیستم های آموزشی و رسانه های جمعی که باید نحوه پاسخ به سئوالات جنسی کودکان و آموزش مراقبت های جنسی را در سطح گسترده ای آموزش دهند کوتاهی کرده و حتی گاهی با سرپوش گذاشتن بر روی واقعیات جلوی رسیدن والدین به این آگاهی را می گیرند. اما باز جای شکرش باقی است که بسیاری از نهادهای مردمی، روانشناسان کودک و نوجوان و برخی از شبکه های اجتماعی در این خصوص اطلاع رسانی کرده و در حد توان خود سعی دارند با اطلاع رسانی صحیح و آموزش والدین تا حد امکان مانع قربانی شدن  کودکان دختر و پسر معصوم و بی گناهی شوند که تنها به به دلیل ترس از آبرو، خجالت از آشنایان و فقر آموزشی خود و والدینشان، ممکن است مورد تعرض های جنسی قرار گرفته و دچار آسیب های روانی در کودکی و بزرگسالی شوند.

اگر فرزند زیر 12 سال دارید و نگران سلامت روان و رشد صحیح جنسی او هستید،حتما در این وبینار  غیر حضوری و در تکمیل آن دوره جامع تربیت جنسی ” رازهایی که بایدگفت” شرکت کرده و به والدین دیگر هم توصیه کنید.

بیایید تا با هم دنیایی سالم برای فرزندانمان بسازیم

برای اطلاعات بیشتر، مقاله آموزش مراقبت های جنسی را مطالعه کنید.

مطالب آموزشی بیشتر را در صفحه اینستاگرام فریبا اباذری دنبال کنید

برای تکمیل اطلاعاتتان در مورد تربیت  و مراقبت جنسی کودکان 
  در دوره جامع تربیت جنسی  حتما شرکت کنید

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا