تولد تا دوسالگی – دوره جامع دوسال طلایی

تولد تا دوسالگی – دوره جامع دوسال طلایی
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
1/800/000 تومان

چرا تولد تا دوسالگی کودک مهم است ؟

تولد تا دوسالگی هر انسانی، مهمترین دوران زندگی است. شکل گیری دلبستگی ایمن، رشد صحیح در همه ابعاد و تقویت هوش اوانسان در این دورتان اتفاق می افتد. پس والدین باید نسبت به آناین دوره حساس، توجه ویژه ای داشته باشند.

دورانی تکرار نشدنی، اثرگذار و حساس که هرگونه کاستی و نقصانی در آن به خسارت‌های غیرقابل جبران در دوران کودکی و نوجوانی منجر خواهد شد.

برخلاف تصور بسیاری از والدین که گمان می کنند کودکشان از تولد تا دو سالگی، چیزی نمی فهمد و هر آنچه ببیند و بشنود را فراموش می کند، دو سال مهم در شکل گیری دلبستگی، عزت نفس و اعتماد به نفس و ایجاد خودانگاره مثبت یا منفی در او می باشد که پایه های اصلی رفتار هر انسانی در دوران کودکی، نوجوانی و بزرگسالی است.

بر اساس پژوهش های صورت گرفته، بسیاری از عملکردهای اصلی هر انسانی مانند رفتار و عواطف که از محیط و ارتباط والدین خصوصا ارتباط مادر با نوزاد، نشات می گیرد؛ پایه و اساس آن بعد از تولد تا دو سالگی زندگی کودک گذاشته شده است.

به همین خاطر، توجه ویژه به این دوسال در تربیت و رشد صحیح کودک در همه ابعاد، بسیار مهم و کلیدی است.

چرا مهم است که درباره تولد تا دوسالگی کودک آموزش ببینیم؟

تولد تا دو سالگی، دوره‌ای است که مغز و سیستم  عصبی مرکزی کامل می‌شود و اگر والدین اطلاع کافی در این خصوص داشته باشند و محیط  مناسبی برای کودک فراهم کنند، نتایج مطلوبی در همه ابعاد رشد کودک به دست خواهند آورد.

در این دوره آموزشی که به طور غیر حضوری است، شما با روند رشد کودک بعد از تولد تا دوسالگی آشنا شده و علاوه بر آن می آموزید که چگونه با انجام بازی های مفید، نه تنها به رشد جسمی و عاطفی نوزاد و کودک نوپای خود کمک کنید؛ بلکه با شناخت مغز و چگونگی عملکرد آن، زمینه هایی را فراهم خواهید کرد تا هوش فرزندتان در همه ابعاد نیز افزایش یابد .

همچنین می آموزید چگونه دلبستگی او را ایمن کنید که در سال های بعد از دو سالگی که شروع مشکلات رفتاری کودکان است، کمترین و یا حتی هیچ مشکلی در تربیت و ارتباط با کودک خود نداشته باشید.

سرفصل های دوره دوسال طلایی (تولد تا دوسالگی) چیست؟

  • دلیل بروز مشکلات رفتاری در کودکان.
  • نقش ژنها در تربیت کودک.
  • انواع رشد چیست؟
  • مراحل رشد در 6 ماه اول؟
  • دلبستگی و نقش آن در آینده کودک؟
  •  ماه دوم، باید و نباید ها.
  • یک تا دوسالگی هویت یابی و استقلال.
  • خواب ، بدغذایی ، پوشک گرفتن و …
  • بازی های مناسب برای افزایش هوش و رشد شناختی کودک
  • و…

الان وقت و بودجه ندارم. بعداً شرکت می کنم؟!

دوسال آنقدر به سرعت می گذرد که حتی فکرشم را هم نمی کنید.
و اگر در مورد تولد تا دوسالگی کودک خود آموزش ندیده باشید چی؟ آنوقت نمیدانید که در ۶ ماه اول چگونه دلبستگی فرزندتان را ایمن کنید. چگونه سیناپس های بیشتری در مغزش را حفظ کنید، و فرصتی طلایی را از دست داده اید که جبران برخی از این فرصت ها غیر ممکن و برخی از آنها اگر چه غیر ممکن نیست، اما بسیار سخت خواهد بود.

چند لحظه فکر کنید!

مبلغی که شما برای شرکت در دوره تولد تا دوسالگی سرمایه گذاری می کنید از یک اسباب بازی برقی که فرزندتان  فقط چند بار با آن بازی می کند، بسیار کمتر است، اما آموزش هایی که شما برای تربیت و یادگیری چگونگی رشد شخصیت، هویت و سلامت جسمی و روانی فرزندتان می بینید تا آخر عمر با او همراه و تضمین کننده خوشبختی او خواهد بود؟

و البته ، این جمله به این معنی نیست که:
برای فرزندتان اسباب بازی نخرید و به جای آن در این دوره شرکت کنید!

ما در این دوره روش هایی به شما آموزش می دهیم که می آموزید چگونه اسباب بازی مناسب برای فرزندتان انتخاب کرده  و با او بازی کنید که با کمترین امکانات و بودجه ، بهترین بهره را از بازی با فرزندتان ببرید.

حالا برای تضمین آینده فرزندتان،  چقدرحاضرید سرمایه گذاری کنید؟

به قول شاعر فقید قیصر امین پور

“خیلی زود ، دیر می شود”

همین الان برای دریافت اولین ضمانت نامه سعادت فرزندتان ، اقدام کنید.

همین حالا در دوره شرکت می کنم

به جمع کارشناسان تربیت کودک خوش آمدید

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا